Leppoisaa elämää, työssäoppimista ja aurinkoa!

¡Hola, buenas tardes! 😊👋


Hei kaikille täältä palmujen keskeltä! Opiskelen matkailupuolella ja suoritan työssäoppimisjaksoani Espanjassa. Opettajani Sari pyysi minua kirjoittamaan jotain itsestäni, muutaman sanasen työpaikkajaksostani, sekä kokemuksista täällä auringossa.
Kirjoitan tätä tekstiä siis nyt asunnollani Benalmádenassa, jossa olen asustellut syyskuun lopulta. Tulin tänne suorittamaantyöpaikkaoppimista ja myös markkinointiviestinnän näyttöä Espanja.Com yritykselle. Työnkuvani täällä on laaja ja siihen on kuulunut esimerkiksi messuilla mukana oloa, niiden suunnittelua etukäteen ja puimista jälkikäteen. Siihen kuuluu valokuvaamista, sosiaalisen median päivittämistä, asiakaspalvelua, asiakastyytyväisyykyselyjen tekoa, uutiskirjettä ja vaikka mitä muuta! Olen tykännyt kaikesta ja saanut tältä jaksolta niin paljon, ettei sanat riitä kertomaan 😊
Teemme siis pääasiassa toimistotyötä ja toimistomme sijaitsee tässä muutaman kilometrin päässä asunnoltani. Saan sekä asua että työskennellä näissä ihanissa merimaisemissa.

Olen oppinut alaa paljon, esimerksiksi tietokoneen käytöstä, kuvaamisesta ja eri ohjelmista valtavasti. Lisäksi olen saanut elää ripauksen sitä ihanaa ja avointa Espanjan kulttuuria, josta olen aina pitänyt. Työpaikalla meillä on ollut kokoajan ihana yhteishenki ja meistä on tullut kavereita myös työn ulkopuolella.

Ulkomaan työpaikkajaksoilla kannattaa todella panostaa työn ohella myös siihen vapaa-aikaan, mennä ja kokea kaikkia niitä asioita mitä paikalliset tekevät -ja höystää nekin vielä tursti jutuilla 😁



Minä olen saanut tutustua täällä niin ihaniin ihmisiin. Paljon uusia ystäviä, muistoja, oppia, kokemuksia ja ihania auringonnousuja rikkaampana palaan täältä joulukuussa Suomeen 😍

Terveisin, Johanna

Ps. Kaikki te jotka vähänkään mietitte: lähtekää ulkomaille, kokeilkaa ja kokekaa tämä, ette kadu! 😊

Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Matkailuopet Tartossa