Heippa taas!

Olen edelleen Fuengirolassa. Hotellissa minun annettiin muutama kerta yöllä ottaa vastaan asiakkaita, kun hotellille pääsee sisälle vaan koodilla. Piti odottaa asiakkaita ja jakaa heille hotellin kortit koodien kanssa. 



Kerran oli opiskelijoiden ryhmä ja toinen kertaa oli jotain tosi mielenkiitoista, sain kunnian ottaa vastaan suomalaiset rocktähdet- Pelle Miljoona yhtiö. Tosi mukavia herroja. He tulivat yöllä, luulivat, että olen espanjalainen, sanoi että olen Latviasta, mutta olen asunut Suomessa 16vuotta. Sitten Pelle sanoi, että heidän managerin vaimo on Latviasta ja juttelimme siitä ja tutustuimme. He olivat aamupalalle joka aamu ja he olivat ihan tavalisija ihmisija kuin kaikki me muut. 
Andy Mccoy oli mielenkiitoinen tyypi, tosi mukava, aina halusi jutella meidän kanssa kun hänen mielesta Fugessa on tylsä ja ei ole mitä tekemista. Monesti hän pyysi, voisitko tulla juttelemaan, vaikka leikisti siivomaan minun huonetta. Hän joskus itse käveli yöllä tiellä ja lauleskeli, kuulin kun itse asuin hotellissa ja välillä istuskelin parvikeella. Andin sängyn toisella puolella hänellä aina nukkuivat vieressa hänen kitarat. 
Sinä viikonloppuna Fuengirolassa oli Fugefestarit ja meidän hotellissa oli siis yksi sen esintyjistä. 
Pääsin myös heidän kanssa viettamaan aikaa ennen keikka, aluksi juttelimme ja sitten katselin konsertin tän kerran toiselta puolelta. Siellä tapasin myöskin Lauri Tähkän, Olli Lindholmin ja Elastisen ja monet muut, se oli eri maailma, mutta, voi vitsi, niin hauskaa....

                                                                   

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Matkailuopet Tartossa