Minun työssäoppimis paikkani 
Olin töissä Design Hillissä. Odotukset sieltä olivat mukavat, vaikka ennen en ollut käynyt siellä edes asiakkaana. Työtehtäviä siellä oli pääosin tiskaus, pöytien siivoaminen ja pöytien putsaus. Työjakson aikana minulla meni tosi hyvin. Tulin kaikkien kanssa toimeen ja oli mukavaa työkavereiden kanssa sekä kaikki minulle annetut työtehtävät olivat helppoja, eikä tullut ongelmia. 
En huomannut kehittyväni tässä kahvilatyössä mitenkään. Tein perusjuttuja, mitkä osasin jo valmiiksi, joten ei tullut opittua mitään uutta. Jos minulle annettiin kritiikkiä, niin osasin ottaa sen positiivisesti ja neuvona parantaa tekemääni asiaa. Normaalisti myös olen hyvin positiivinen. Vaikka töissä oli huono päivä, niin näytin iloiselta. En antanut huonon mielen näkyä ulospäin. 
Työssäoppimisen jälkeen fiilikset olivat hyvät. Tuli hiukan haikea olo lähteä, koska olin tottunut siihen rytmiin ja työkaverit olivat todella mukavia. 

-Suvi-

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Matkailuopet Tartossa